pondelok 1. mája 2017

Drevo bez prekvapení

Túto jar som si z lesa znovu priniesla bukové poleno (lebo drevorubači vždy vyhodia plno dobrého dreva). Je takmer úplne rovné, bez hrčí, dier a čiernych kúskov a vôbec... celkom bez prekvapení. Naozaj príjemná zmena :)
A tu je prvý výtvor z neho:



Pokúsila som sa napodobniť túto lyžičku, ale stále mi pripadala nejaká fádna, tak som ju nakoniec trochu prizdobila.

2 komentáre:

  1. Zdravím, máte veľmi peknú stránku a ešte krajšia je vaša práca. Radosť sa pozerať na vaše výtvory ale chcel by som sa opýtať či by ste nemohli spraviť článok o vašich nástrojoch s ktorými pracujete? Všimol som si jeden ohľadom kúpy novej sekery (myslím že to je GB) ale zaujímalo by ma aj ostatné náradie. Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čo sa nástrojov týka, veľa o nich neviem, a tak by som nerada písala nejaký podrobný článok. Ale používam tieto:
    - sekera Gransfors Bruk
    - nôž Mikov Venado (ten je skvelý na začiatku, keď treba odrezávať väčšie piliny, nedám naň dopustiť)
    - nôž Frost Mora 106 (na jemnejšie práce a hlavne "v zákrutách", kde sa širší nôž nezmestí)
    - lyžičkár Mora 163
    - dva lyžičkáre M-stein 20mm (pravý a ľavý - na menšie lyžičky alebo hlbšie časti lyžičky pri rukoväti)

    Toto nemá byť žiadny zoznam odporúčaného náradia :) Určite sa dá nájsť aj lepšie, ale v princípe sa dá použiť čokoľvek, čo dobre drží ostrie a je nabrúsené :)

    OdpovedaťOdstrániť