nedeľa 29. júna 2014

Čipkársky člnok

Nedávno sa ma jedna kamarátka opýtala, či by som nevedela vyrezať čipkársky člnok. V podstate sa jedná o plochý špicatý kúsok dreva, na ktorý sa dá namotať bavlnka a pomocou ktorého sa tá bavlnka potom preplieta (aspoň toľko môj laický názor, nikdy som to neskúšala :D).
Na internete som našla niekoľko pekných fotiek, napríklad tu, a pustila som sa do práce.
Použila som kúsok čerešňového dreva, ktoré sa mi podarilo nájsť na záhrade. Výsledok sa mi však akosi vymkol spod kontroly. Kamarátka povedala, že člnok je príliš pekný na to, aby sa používal, a bude ho nosiť ako šperk...
Ešte jedna zaujímavosť na záver: keďže som nemala vŕtačku, dierky som vyhĺbila pomocou jednej čepieľky vreckového nožíka - tej malej, čo býva umiestnená vedľa vývrtky a väčšina ľudí ju vôbec nepoužíva. Ja si však myslím, že je veľmi užitočná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára